فیلمی درباره مردم سایگون که از طریق تجربیات سه خبرنگار جوان آمریکایی روایت میشود. در سال 1970، آنها عواقب جنگ و حضور آمریکاییها در ویتنام را بررسی کردند. این فیلم درباره جنگ ویتنام نیست، بلکه درباره مردمی است که در حاشیه نبرد زندگی میکنند. مناظر شهر خیرهکننده است، اما دور از معابد و بازارهای روباز، شهری دیگر وجود دارد که پر از پناهندگان و یتیمان جنگ است و هر اینچ از فضای قابل سکونت، مورد توجه است.
برای دانلود، باید وارد حساب کاربری خود شوید و اشتراک خریداری کنید.